/FOTO, VIDEO/ Rachot helikoptéry probudil ve čtvrtek před 5. hodinou ráno nejednoho spícího člověka v oblasti Karlína či Holešovic. Příčinou jeho vzletu a následného kroužení byla pomoc při pátrání po migrantech. Ti se rozprchli z dodávky, která v Holešovicích havarovala po honičce s policií.
Hokejové derby pražských "S" je už několik let záležitostí pouze letní přípravy. Týmy se pravidelně utkávají a mění si domácí stadiony. Tentokrát se hrálo v Edenu a domácí červenobílí favorita z Holešovic porazili 5:2. Sice jde o začátek letní přípravy, kdy nejde o výsledky, navíc Sparta nechala řadu opor odpočívat, ale takové vítězství slávisty na ledě i v hledišti příjemně potěšilo.
Trať u Kralup nad Vltavou je po uzavření kvůli středeční havárii nákladního vlaku znovu průjezdná, zatím po jedné koleji. Uzavírka trvala přes 30 hodin. Plné obnovení provozu očekává Správa železnic v noci z pátku na sobotu, řekl mluvčí Správy železnic Dušan Gavenda.
Hlavní město v září zprovozní druhé depo nákladních kol na svém území. Stane se tak na Smíchově pod mostní estakádou u tunelu Mrázovka. Praha se pro jeho otevření rozhodla po zkušenostech s provozem cyklodepa na Florenci pod magistrálou, které začalo fungovat loni v listopadu.
Hlavní město v září zprovozní druhé depo nákladních kol na svém území. Stane se tak na Smíchově pod mostní estakádou u tunelu Mrázovka. Praha se pro jeho otevření rozhodla po zkušenostech s provozem cyklodepa na Florenci pod magistrálou, které začalo fungovat loni v listopadu.
Hlavní město v září zprovozní druhé depo nákladních kol na svém území. Stane se tak na Smíchově pod mostní estakádou u tunelu Mrázovka. Praha se pro jeho otevření rozhodla po zkušenostech s provozem cyklodepa na Florenci pod magistrálou, které začalo fungovat loni v listopadu.
Hlavní město v září zprovozní druhé depo nákladních kol na svém území. Stane se tak na Smíchově pod mostní estakádou u tunelu Mrázovka. Praha se pro jeho otevření rozhodla po zkušenostech s provozem cyklodepa na Florenci pod magistrálou, které začalo fungovat loni v listopadu.
Hlavní město v září zprovozní druhé depo nákladních kol na svém území. Stane se tak na Smíchově pod mostní estakádou u tunelu Mrázovka. Praha se pro jeho otevření rozhodla po zkušenostech s provozem cyklodepa na Florenci pod magistrálou, které začalo fungovat loni v listopadu.
U Kralup nad Vltavou vykolejil ve středu brzy ráno nákladní vlak. Provoz na trati je zastaven. Omezení se dotkne desítek spojů, včetně mezinárodních, uvedly na svém webu o České dráhy (ČD).
Od metra Nádraží Holešovice vede na Výstaviště a do Stromovky nová zkratka podél trati z ulice Partyzánská 3 k železničnímu podjezdu v ulici Za Elektrárnou. Průchod je přístupný pouze od 7.00 a zavírá před setměním podle roční doby, na starost jej má správní a úklidová firma sedmé městské části 7U.
Olympijský festival, který se při příležitosti her v Tokiu bude konat v areálu Olympu v pražské Stromovce, své brány otevře v pátek 23. července v devět hodin ráno. Návštěvníci areálu si budou moci do 8. srpna vyzkoušet 47 sportů. Na místě bude mimo jiné 11 tenisových kurtů, prostory pro florbal, lukostřelbu nebo atletiku.
Olympijský festival, který se při příležitosti her v Tokiu bude konat v areálu Olympu v pražské Stromovce, své brány otevře v pátek 23. července v devět hodin ráno. Návštěvníci areálu si budou moci do 8. srpna vyzkoušet 47 sportů. Na místě bude mimo jiné 11 tenisových kurtů, prostory pro florbal, lukostřelbu nebo atletiku.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Citelné zvýšení nákladů na cestování pocítí od srpna Středočeši, kteří dojíždějí do Prahy. Vedle zdražení jízdného podle tarifů Pražské integrované dopravy i Středočeské integrované dopravy, což přinese i dražší jednotlivé jízdenky na městskou hromadnou dopravu v metropoli, hlavní město zvýší také ceny za využívání parkovišť typu P+R. Tedy těch, kam lze přijet autem a přestoupit na městskou hromadnou dopravu, jejíž uživatelé nemusí řešit problém s parkováním.
Je tu další víkend plný akcí. Těšit se můžete na divadelní vystoupení, tradiční Kokořínský triatlon a mnoho dalšího. Projděte si naše víkendové tipy a načerpejte inspiraci na víkend.
Rada hlavního města včera vybrala zhotovitele stavby lávky Holešovice-Karlín přezdívané HolKa. Je jím firma Skanska, která práce provede za téměř 300 milionů korun. Stavět začne letos na podzim, hotovo má být na konci příštího roku.
Cestující v Praze musí počítat s nečekaným omezením tramvajového provozu na severu města. Kvůli závadě kolejového podloží je od včerejšího večera přerušen tramvajový provoz v úseku Kobylisy – Ke Stírce. Omezení se dotýká celkem šesti linek.
První červencovou sobotu okolo půl sedmé večer byla čtyřicetiletá žena znásilněna na prašné cestě u nepoužívané drážní budovy v pražských Holešovicích. Kriminalisté v souvislosti s případem pátrají po muži, jehož zachytily kamery v metru.
Nedaleko pražského hlavního nádraží došlo dnes odpoledne k vážné dopravní nehodě. Osobní automobil srazil chodkyni, která při kolizi utrpěla mnohačetná zranění. V souvislosti se zásahem byl omezen provoz ve směru na Holešovice.
Areál Pražské tržnice projde zásadní proměnou. Radní totiž schválili vyhlášení soutěže na rekonstrukci bývalých jatek v Holešovicích. Vítěze vyhlásí v březnu příštího roku.
Hlavní město Praha v létě vypíše architektonickou soutěž na podobu nového sídla české filharmonie, které se stane významným kulturním centrem Česka. Jedním ze 33 porotců v soutěži na Vltavskou filharmonii je renomovaný architekt Josef Pleskot.
Pražský magistrát postaví Dvorecký most, který spojí Prahu 4 a 5. Město nyní vypíše na stavbu tendr za 972 milionů korun. Stavbu nového mostu schválili pražští zastupitelé. Ozvala se kritika za řad opozice.
/FOTOGALERIE/ To, čeho se všichni při rekonstrukci střechy městského zimního stadionu v Kladně obávali, se nyní potvrdilo. Při sejmutí střechy zimáku, který slouží hokejistům od konce 50. let minulého století, odborníci zjistili, že železobetonová konstrukce budovy je natolik poškozená, že novou střechu na ni bez dalších zásahů posadit nelze. Nápor by nevydržela.
/FOTOGALERIE/ To, čeho se všichni při rekonstrukci střechy městského zimního stadionu v Kladně obávali, se nyní potvrdilo. Při sejmutí střechy zimáku, který slouží hokejistům od konce 50. let minulého století, odborníci zjistili, že železobetonová konstrukce budovy je natolik poškozená, že novou střechu na ni bez dalších zásahů posadit nelze. Nápor by nevydržela. Odehrají vůbec Jágrovi Rytíři extraligové zápasy doma? Klub chystá plán B.
Zeď natřená speciálním nátěrem dokáže v místnosti vyčistit vzduch od virů, bakterií a plísní, venku na fasádách jej navíc zbaví od smogu. Ke své „práci“ potřebuje světlo a vzduch.
Vyrůstali v dětských domovech nebo se potýkají s různou formou sociálního znevýhodnění, díky tréninkovému zaměstnávání v takzvaných Restart Shopech, které provozuje Česká asociace streetwork, jsou po roce připraveni k návratu na pracovní trh.
Holešovice pomalu ožívají za dodržení všech protipandemických opatření. Do Pražské tržnice se postupně vrací život. Po sérii koncertů pro lidi v autech s názvem Art Parking areál bývalých jatek v půlce května ožije multimediálním divadlem.
Stavba lávky HolKa propojující Holešovice a Karlín začne na konci letošního léta. Praha nyní získala platné stavební povolení. Vybudována bude do konce roku 2022. Novinářům to sdělil náměstek primátora Adam Scheinherr (Praha Sobě).
/LIDÉ ODVEDLE/ Osobitý hudebník Justin Lavash bydlí od podzimu 2019 v Teplicích v Jankovcově ulici, kam se přestěhoval z pražských Holešovic. Především proto, že vzhledem ke svému zdravotnímu stavu potřeboval zvolnit pracovní i životní tempo.
Jedna z největší investičních akcí současné magistrátní koalice spěje do finále. Na opravu Průmyslového paláce v Holešovicích jsou v městské kase připraveny dvě miliardy korun.
Signal Festival se vrací do veřejného prostoru Prahy. Ke Dni Země, který připadá na 22. dubna, umístili jeho pořadatelé do areálu holešovického Výstaviště Praha instalaci The Room of Change od italského studia Accurat. Ta sleduje změny životního prostředí na planetě Zemi.
Největší zeleninový trh v hlavním městě v pondělí ráno otevřel své brány. Do haly číslo 22 v areálu Pražské tržnice v Holešovicích vyrazilo prodávat přibližně 50 prodejců. Nabízejí hlavně ovoce a zeleninu, dají se tu ovšem koupit také bylinky, pečivo, maso a mléčné výrobky či květiny.
Největší zeleninový trh v hlavním městě v pondělí ráno otevřel své brány. Do haly číslo 22 v areálu Pražské tržnice v Holešovicích vyrazilo prodávat přibližně 50 prodejců. Nabízejí hlavně ovoce a zeleninu, dají se tu ovšem koupit také bylinky, pečivo, maso a mléčné výrobky či květiny.
V roce 1986 jsem četl knížku Zdeňka Zapletala, tehdy lékárníka v Holešovicích. Jmenovala se Půlnoční běžci a líbila se mi. Jeho knížek bylo víc, dobře se četly. Kobova garáž vyšla v roce 1992. A pak se nějak autor z mého čtenářského repertoáru vytratil, přišli další autoři.
Provoz městské vlakové linky S49, která jezdí po Praze, schválili středočeští zastupitelé. Ano, k zajištění jednoho z prvků své městské hromadné dopravy potřebovalo hlavní město souhlas sousedů. Šlo sice o formalitu, ale bez ní to nejde: zastupitelstvo Středočeského kraje muselo hlavnímu městu kývnout na vedení vlaků S49 pro zajištění obslužnosti v objednávce hlavního města Prahy po území středních Čech. Dalo – a rádo; s jednomyslnou podporou. Prospěch z toho totiž mají středočeští cestující, přičemž kraj to nestojí ani korunu.
Provoz městské vlakové linky S49, která jezdí po Praze, schválili středočeští zastupitelé. Ano, k zajištění jednoho z prvků své městské hromadné dopravy potřebovalo hlavní město souhlas sousedů. Šlo sice o formalitu, ale bez ní to nejde: zastupitelstvo Středočeského kraje muselo hlavnímu městu kývnout na vedení vlaků S49 pro zajištění obslužnosti v objednávce hlavního města Prahy po území středních Čech. Dalo – a rádo; s jednomyslnou podporou. Prospěch z toho totiž mají středočeští cestující, přičemž kraj to nestojí ani korunu.