Kreativ

ŠTÍTEK: veletrh

Hit v rámci veletrhu fiktivních firem? Hodinová manželka

Hradec Králové /FOTOGALERIE/ – Plánujete svatbu? A co to zkusit netradičně? Třeba pod vodou, na vysoké skále a nebo si říci „ano" při seskoku padákem? Takhle nějak zní nabídka firmy Svadre. Tedy fiktivní firmy, kterou si založili žáci hradecké „obchodky" V Lipkách.

V Česku vzniká projekt tzv. hledačky, rodinné obdoby geocachingu

Především pro rodiny s dětmi na dovolené a na výletech se letos v Česku spouští projekt Na značky, na venkov, který spočívá v takzvaném questingu, česky hledačce. Asociace regionálních značek společně s projektem Prázdniny na venkově tím cílí na svoje produkty a zároveň se snaží přitáhnout turisty k většímu a interaktivnímu zájmu o české regiony, řekla na tiskové konferenci v Brně na veletrzích cestovního ruchu Kateřina Čadilová z Asociace národních značek.

Domažlicko je na Regiontour v Brně

Domažlicko, Brno - Ani letos nemohou chybět zástupci našeho regionu na Mezinárodním veletrhu cestovního ruchu Regiontour, který se tradičně koná v polovině ledna na brněnském výstavišti.

Regiontour? Města preferují spíše Holidayworld

Orlickoústecko – Ode pátku je veřejnosti otevřen brněnský veletrh cestovního ruchu Regiontour 2014. I když je prezentován jako nejvýznamnější akce svého druhu, největší města našeho regionu, ač investovala do pořízení vlastních veletržních stánků,  se mu víceméně vyhýbají. Jejich prioritou je pak samostatná účast na veletrhu Holidayworld v Praze.

OBRAZEM: Go a Regiontour: 700 firem z 18 zemí světa

Jižní Morava, Brno - Všechny turistické regiony České republiky, ale také krásy a taje cizích zemí představují veletrhy Go a Regiontour, které začaly ve čtvrtek na brněnském výstavišti v pavilonech F a P. „Účastní se sedm set firem z osmnácti zemí světa," sdělila mluvčí veletrhu Markéta Kamenická.

Drak odjel do Brna, ale bez ocasu

Trutnov, Brno - Netradiční transport zamířil z Podkrkonoší na Moravu. Na přívěsném vozíku se vezl kovový drak na veletrh GO!

Regiontour viděl rekordy

Pelhřimov - Vysočina se na veletrhu Regiontour, který začal včera na brněnském výstavišti, neztratila.

V ohňostrůjné show budou v Brně v létě soutěžit čtyři země

Brno - V ohňostrůjném festivalu Ignis brunensis budou v Brně v létě soutěžit čtyři země. Českou formaci Theatrum pyroboli doplní skupiny z Rakouska, Chorvatska a Řecka. Na festival chodí pravidelně stovky tisíc lidí. Na veletrzích cestovního ruchu GO a Regiontour to dnes řekli novinářům organizátoři.

OBRAZEM: Go a Regiontour: 700 firem z 18 zemí světa

Jižní Morava, Brno /ANKETA/ - Všechny turistické regiony České republiky, ale také krásy a taje cizích zemí představují veletrhy Go a Regiontour, které začaly ve čtvrtek na brněnském výstavišti v pavilonech F a P. „Účastní se sedm set firem z osmnácti zemí světa," sdělila mluvčí veletrhu Markéta Kamenická.

Czechtourism: Turistický ruch letos mírně poroste

Brno – Domácí turistický ruch letos mírně poroste o dvě až tři procenta. Počet návštěvníků v hromadných ubytovacích zařízeních se zvýší na 7,25 milionu. Na veletrzích cestovního ruchu v Brně to dnes řekl generální ředitel státní agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Vyškov na letošním Regiontour nabídne i kuchařku

Vyškovsko – Sto let letos uplyne od založení bučovického muzea. Oslaví ho výstavou klasických i kuriózních předmětů ze svých sbírek. Nepůjde však o jedinou akci, kterou k jubileu chystá. Představovat je bude na mezinárodním veletrhu turistických možností v regionech České republiky Regiontour, který odstartoval dnes na brněnském Výstavišti v pavilonu P. Potrvá do neděle.

Dětské radio Kulíšek vstupuje již do jubilejní 20. sezóny

Lánov - Tým známého krkonošského rádia doplnily nové posily. Mladí moderátoři a redaktoři představí svůj koníček veřejnosti na veletrhu Infotour v Hradci Králové. Na podzim se pak bývalí členové, partneři a patroni dětského rádia sejdou v Lánově.

Hit v rámci veletrhu fiktivních firem? Hodinová manželka

Hradec Králové /FOTOGALERIE/ – Plánujete svatbu? A co to zkusit netradičně? Třeba pod vodou, na vysoké skále a nebo si říci „ano" při seskoku padákem? Takhle nějak zní nabídka firmy Svadre. Tedy fiktivní firmy, kterou si založili žáci hradecké „obchodky" V Lipkách.

Hit v rámci veletrhu fiktivních firem? Hodinová manželka

Hradec Králové /FOTOGALERIE/ – Plánujete svatbu? A co to zkusit netradičně? Třeba pod vodou, na vysoké skále a nebo si říci „ano" při seskoku padákem? Takhle nějak zní nabídka firmy Svadre. Tedy fiktivní firmy, kterou si založili žáci hradecké „obchodky" V Lipkách.

Go a Regiontour zve na souboj šéfkuchařů i tajemný Bhútán

V oživlý turistický katalog se ve čtvrtek promění brněnské výstaviště. Veletrhy Go a Regiontour přivezou na jih Moravy ta nejlepší turistická lákadla osmnácti zemí. Pavilonem F se budou prohánět elektrokola, Pavilon P provoní české a moravské speciality, které návštěvníci ochutnají ve speciálně postavené restauraci, a Kongresové centrum představí jihoasijský Bhútán, kde dodnes přežívá kult draků a penisů.

Průvodce městem a okolím má za úkol přilákat víc turistů

Město Frýdek-Místek má zájem o vyšší návštěvnost ze strany turistů. Podpořit by ji mělo také vydání nového tištěného „Průvodce Frýdkem-Místkem a okolím", který má návštěvníky informovat o doporučených aktivitách a možnostech trávení volného času ve městě a jeho blízkém okolí.

Výstava Infotherma se věnuje vytápění i úsporám energie

Více než 360 firem se představuje na 21. ročníku čtyřdenní specializované výstavy k vytápění Infotherma, která v pondělí začala na výstavišti Černá louka v Ostravě. Kromě produktů, které kromě českých firem prezentují i vystavovatelé z Rakouska, Polska a Slovenska, je pro návštěvníky připraven také obsáhlý poradenský servis či přednášky. Řekli to jednatelé veletrhu Alena Bujáková a Libor Kostelný.

Go a Regiontour zve na souboj šéfkuchařů i tajemný Bhútán

Brno – V oživlý turistický katalog se ve čtvrtek promění brněnské výstaviště. Veletrhy Go a Regiontour přivezou na jih Moravy ta nejlepší turistická lákadla osmnácti zemí. Pavilonem F se budou prohánět elektrokola, Pavilon P provoní české a moravské speciality, které návštěvníci ochutnají ve speciálně postavené restauraci, a Kongresové centrum představí jihoasijský Bhútán, kde dodnes přežívá kult draků a penisů.

Na Regiontour do Brna jsou ještě volná místa v autobusu

Dobříš – V Brně na mezinárodním veletrhu cestovního ruchu Regiontour se budou města z našeho okresu prezentovat od 16. do 19. ledna.Turistický region Od Brd k Vltavě, jenž je tvořen územím 31 obcí, které spadají pod Svazek obcí Dobříšska a Novoknínska a Svazek obcí Střední Povltaví objednal na 18. ledna autobus na Region Tour do Brna.

OBRAZEM: Chystáte se na svatbu? Inspirujte se na veletrhu

Praha - Přestože pode údajů Českého statistického úřadu v Praze, ale i v celé České republice rok od roku klesá počet uzavřených sňatků a naopak roste množství rozpadlých manželství, veletrh s názvem Svatební dny nabízí v hotelu Clarion inspiraci pro ty, kteří chtějí svůj vztah stvrdit tradičním svazkem.

Sony představilo herní službu PlayStation Now

Na veletrhu spotřební elektroniky CES 2014 v Las Vegas předvedla Sony funkční ukázku technologie streamování her přes internet. Jde o úplně jiný přístup, než je u hraní běžný nyní. Hry totiž neběží na zařízení hráčů (konzole, PC) ale na serveru a ten posílá pouze obraz.

Dětské radio Kulíšek vstupuje již do jubilejní 20. sezóny

Lánov - Tým známého krkonošského rádia doplnily nové posily. Mladí moderátoři a redaktoři představí svůj koníček veřejnosti na veletrhu Infotour v Hradci Králové. Na podzim se pak bývalí členové, partneři a patroni dětského rádia sejdou v Lánově.

Elektronický kartáček prý umí lépe zvládat zubní hygienu

Oživit zájem o správné čištění zubů má nový typ zubního kartáčku, který vyvinula francouzská elektronická firma Kolibree. Tajemství dokonalejší péče o chrup spočívá v senzoru, který snímá míru odstranění zubního plaku a získaná data pak ukládá do chytrého telefonu uživatele. Novinku představila firma zájemcům na nynějším mezinárodním veletrhu spotřební elektroniky v americkém Las Vegas.

Dukla je připravena přijmout první investory

V regionu dlouhodobě sužovaném nedostatkem pracovních míst je připravena další zóna, kde mohou začít působit noví investoři. Za hranicemi areálu bývalého Dolu Dukla v Havířově pokračují rekultivace území pro další aktivity.

Plzeň 2015 zahajuje v cizině masivní propagační kampaň

Plzeň - Masivní propagační kampaň, která má do Plzně přilákat stovky tisíc zahraničních turistů, zahajuje v cizině společnost Plzeň 2015. Městská firma připravuje Plzeň na klíčový rok 2015, kdy bude Evropským hlavním městem kultury (EHMK).

Z Vrátenské hory se rozhlíží webkamera

Kokořínsko - V letech 2012 začala realizace projektu z Regionálního operačního programu Střední Čechy. Cílem je podpora  a zviditelnění turistických destinací, kterou Kokořínsko bezesporu je. Iniciativy se ujalo Sdružení obcí Kokořínska, partnerem v projektové činnosti je Konferenční centrum Akademie věd ČR – Zámek Liblice.

Plzeň 2015 zahajuje v cizině masivní propagační kampaň

Plzeň - Masivní propagační kampaň, která má do Plzně přilákat stovky tisíc zahraničních turistů, zahajuje v cizině společnost Plzeň 2015. Městská firma připravuje Plzeň na klíčový rok 2015, kdy bude Evropským hlavním městem kultury (EHMK).

Plzeň 2015 zahajuje v cizině masivní propagační kampaň

Plzeň - Masivní propagační kampaň, která má do Plzně přilákat stovky tisíc zahraničních turistů, zahajuje v cizině společnost Plzeň 2015. Městská firma připravuje Plzeň na klíčový rok 2015, kdy bude Evropským hlavním městem kultury (EHMK).

České centrum New York přivítá pražské umělecké soubory

Praha – Ne každý den vystupují české umělecké soubory v zahraničí. Šestici z nich se ale už brzy poštěstí vystoupit na největším veletrhu scénického umění v USA. Český tanec, divadlo a hudba se v lednu představí celému světu v New Yorku na veletrhu APAP 2014. Mezi vybranými jsou i soubory působící v Praze.

Proměna výstaviště: firemní akce nahradila zábava pro lidi

Brno – Hip-hopový festival, studentský Majáles nebo Vystec Fest přitáhly na brněnské výstaviště návštěvníky, kteří by možná do areálu jinak nepřišli. Akce se čím dál častěji zaměřují na mladé lidi nebo rodiny s dětmi, nejen na odborníky nebo firmy. V příštím roce chce výstaviště svou pověst kulturního a zábavního centra ještě posílit.