Kreativ

ŠTÍTEK: RegioJet

Žlutých autobusů bude jezdit do Jihlavy více

Jihlava – Dopravce RegioJet nejdříve ujišťoval, že se snižování počtu autobusů jezdících trasu Praha - Brno Jihlavy nedotkne, pak však počet autobusů zastavujících v krajském městě zredukoval. Od října ale jejich počet opět navýší.

Zelené autobusy FlixBus nově spojí Brno se Zlínem

Brno /ANKETA/ – Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.

Zelené autobusy FlixBus nově spojí Brno se Zlínem

Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.

Boje RegioJetu o Vídeň. Na nádraží mu zabavili stánek, pomohla až EU

Český dopravce RegioJet musel na nádraží ve Vídni po více než půl roku prodávat lístky na své služby pouze z mobilního stánku. Majitel nádraží mu totiž nechtěl povolit klasickou pobočku, kde by jízdenky prodával. Stánek mu později navíc nádraží zakázalo kvůli požární bezpečnosti. Situaci Regiojetu pomohla vyřešit až Evropská komise.

Cesta do Prahy? Opravy D1 ženou lidi do vlaků

Brno /ANKETA/ – Do Prahy a zpátky cestuje Roman Figura z jihu Moravy několikrát do měsíce. Před cestováním autem po dálnici D1 dlouhodobě upřednostňuje vlak. „Je to pohodlnější způsob, než se kymácet po věčně zacpané dálnici. Na železnici kolony nehrozí,“ řekl muž, který pracuje jako vědec.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Leo Express zbrojí na krajské zakázky. Pronajal si 15 dieselových vlaků

Na lavinu, kterou může spustit nedávná výhra RegioJetu na Ústecku, se připravuje i třetí největší železniční dopravce v zemi. Leo Express si dlouhodobě pronajal 15 motorových jednotek Lint od francouzského výrobce Alstom. Chce se s nimi ucházet zejména o neelektrifikované trati, na kterých příští rok končí monopol Českých drah.

Železniční revoluce začala na Ústecku. Boje nyní propuknou po celé zemi

/MAPA TRATÍ/ Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v Česku. Její úsvit však vyvolává řadu otázek a pochybností.

Vlakem do Prahy? Pro Liberecké nesmysl, na Moravě žhavý trend

/INFOGRAFIKA/ Vlaky táhnou. Zatímco v roce 2010 jimi do hlavního města přicestovalo deset milionů lidí, vloni to bylo již 23 milionů cestujících. S výjimkou Středočechů přitom neplatí, že větší vzdálenost znamená menší poptávku. Popularita jízdy vlakem názorně ilustruje stav české dálniční a železniční sítě.

Ústecký kraj je precedens. České dráhy musí začít bojovat o zakázky

Děčínsko, Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.

Ústecký kraj je precedens. České dráhy musí začít bojovat o zakázky

Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.

Ústecký kraj je precedens. České dráhy musí začít bojovat o zakázky

Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.

Ústecký kraj je precedens. České dráhy musí začít bojovat o zakázky

Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.