FlixBus míří na Chomutovsko. Na Prahu vyjede už příští týden
Ústecký kraj - Autobusy budou jezdit na trase Chomutov - Most - Louny - Praha. Dopravce láká na velmi nízké ceny i internet.
Ústecký kraj - Autobusy budou jezdit na trase Chomutov - Most - Louny - Praha. Dopravce láká na velmi nízké ceny i internet.
Z přepraveného studenta či seniora mají od dnešního dne díky státním slevám České dráhy na velké části tratí větší příjem než z dospělého cestujícího bez jakýchkoliv slev. Na některých trasách navíc státní dopravce zdražil dospělým cestování.
Jižní Čechy - Od září budou studenti a senioři jezdit po celé republice za čtvrtinu. Sleva se týká všech spojů kromě linek městské hromadné dopravy.
Liberecko – Kdo si plánuje zakoupit jízdenku na veřejnou dopravu po Liberecku za levnější jízdné, musí si ještě pár dní počkat. Jízdenky podle nového ceníku bude možné koupit od soboty 1. září.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Děčínsko, Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Ústecký kraj - Moderní vlaky švýcarského výrobce Stadler budou jezdit na vybraných železničních tratích v Ústeckém kraji. Na svém středečním jednání o tom rozhodli krajští radní, kteří vybírali ze dvou nabídek společnosti RegioJet.
Jihlava – Dopravce RegioJet nejdříve ujišťoval, že se snižování počtu autobusů jezdících trasu Praha - Brno Jihlavy nedotkne, pak však počet autobusů zastavujících v krajském městě zredukoval. Od října ale jejich počet opět navýší.
Brno /ANKETA/ – Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.
Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Ústecký kraj - Státní dopravce žádá, aby radní prověřili postup v poptávkovém řízení.
Severní Čechy - České dráhy umožní velké části zákazníků vrátit peníze za jejich slevové průkazky, které se jim už od 1. září kvůli nově zavedeným slevám moc nevyplatí.
Severní Čechy - České dráhy umožní velké části zákazníků vrátit peníze za jejich slevové průkazky, které se jim už od 1. září kvůli nově zavedeným slevám moc nevyplatí.
Severní Čechy - České dráhy umožní velké části zákazníků vrátit peníze za jejich slevové průkazky, které se jim už od 1. září kvůli nově zavedeným slevám moc nevyplatí.
Severní Čechy - České dráhy umožní velké části zákazníků vrátit peníze za jejich slevové průkazky, které se jim už od 1. září kvůli nově zavedeným slevám moc nevyplatí.
Liberec – Společnost Flix-Bus získala necelý rok po startu linky z Prahy do Liberce povolení k zastavování na terminálu městské hromadné dopravy v centru Liberce. Ten je díky své poloze v centru města využívanější.
České dráhy umožní velké části zákazníků vrátit peníze za jejich slevové průkazky, které se jim už od 1. září kvůli nově zavedeným slevám moc nevyplatí.
Český dopravce RegioJet musel na nádraží ve Vídni po více než půl roku prodávat lístky na své služby pouze z mobilního stánku. Majitel nádraží mu totiž nechtěl povolit klasickou pobočku, kde by jízdenky prodával. Stánek mu později navíc nádraží zakázalo kvůli požární bezpečnosti. Situaci Regiojetu pomohla vyřešit až Evropská komise.
Brno /ANKETA/ – Do Prahy a zpátky cestuje Roman Figura z jihu Moravy několikrát do měsíce. Před cestováním autem po dálnici D1 dlouhodobě upřednostňuje vlak. „Je to pohodlnější způsob, než se kymácet po věčně zacpané dálnici. Na železnici kolony nehrozí,“ řekl muž, který pracuje jako vědec.
Českým drahám zůstane nejspíš až do konce prosince 2019 provoz na městské lince S41. Plány Ropidu a hlavního města Prahy vybrat v neformálním poptávkovém řízení nového dopravce, který by na trasu mezi Roztoky, Libní a Hostivaří nasadil lepší vlaky, se posouvají o rok.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.
Cestování vlakem je v módě. Navzdory sílící železniční i autobusové konkurenci zaznamenaly České dráhy v letošním prvním pololetí o 2,5 milionu cestujících více. Ještě rychleji roste celková ujetá vzdálenost. A třetí důvodem k radosti národního dopravce je klesající celkové zadlužení firmy.
Na lavinu, kterou může spustit nedávná výhra RegioJetu na Ústecku, se připravuje i třetí největší železniční dopravce v zemi. Leo Express si dlouhodobě pronajal 15 motorových jednotek Lint od francouzského výrobce Alstom. Chce se s nimi ucházet zejména o neelektrifikované trati, na kterých příští rok končí monopol Českých drah.
Jižní Čechy – O patnáctiletou smlouvu v předpokládané hodnotě 3,5 miliardy na provoz motorových vlaků v jižních Čechách se žádný lítý boj nekoná.
/MAPA TRATÍ/ Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v Česku. Její úsvit však vyvolává řadu otázek a pochybností.
Liberecký kraj – Na tratích může jezdit nový dopravce.
Liberecký kraj – Na tratích může jezdit nový dopravce.
Liberecký kraj – Na tratích může jezdit nový dopravce.
Doprava na dvou hlavních železničních trasách z Čech na Moravu zaznamenala loni mimořádně velký růst. Může za to zlepšená nabídka železničních dopravců i časté kolony na D1.
/INFOGRAFIKA/ Vlaky táhnou. Zatímco v roce 2010 jimi do hlavního města přicestovalo deset milionů lidí, vloni to bylo již 23 milionů cestujících. S výjimkou Středočechů přitom neplatí, že větší vzdálenost znamená menší poptávku. Popularita jízdy vlakem názorně ilustruje stav české dálniční a železniční sítě.
Děčínsko, Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.
Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.
Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.
Ústecký kraj - Časy na železnici se mění. Soukromý dopravce RegioJet vyhrál první veřejnou soutěž na provoz regionálních vlaků. Stát a kraje platí Českým drahám za provoz rychlíků nebo osobních vlaků více než 13 miliard korun ročně. Ústecký tendr za 149 milionů ročně tedy představuje jen drobné. Přesto se jedná o průlom a zdvižený prst právě Českým drahám.