Kreativ

ŠTÍTEK: RegioJet

RegioJet má jistou smlouvu na vlaky na Ústecku, zmodernizuje zahraniční vozy

Ústecký kraj - Soukromý dopravce RegioJet může slavit. Získal jistotu, že od prosince příštího roku začne jezdit na vybraných železničních linkách Ústeckého kraje. Krajští radní schválili smlouvu na zajištění dopravní obslužnosti na linkách U5, U7, U13 a doplňkových výkonů v rámci aglomerace Ústí nad Labem.

RegioJet má jistou smlouvu na vlaky na Ústecku, zmodernizuje zahraniční vozy

Soukromý dopravce RegioJet může slavit. Získal jistotu, že od prosince příštího roku začne jezdit na vybraných železničních linkách Ústeckého kraje. Krajští radní schválili smlouvu na zajištění dopravní obslužnosti na linkách U5, U7, U13 a doplňkových výkonů v rámci aglomerace Ústí nad Labem.

Žluté vlaky přepravily víc cestujících, ale zvýšily dluh RegioJetu na miliardu

Expanze společnosti RegioJet Radima Jančury, která je největším soukromým osobním železničním dopravcem ve střední Evropě, se promítla i do hospodářských výsledků firmy. RegioJet loni téměř ztrojnásobil svoji ztrátu z 13,2 na 35,8 milionu korun. Vyplývá to z výroční zprávy, kterou dopravce zveřejnil ve sbírce listin obchodního rejstříku. Jako první na ni upozornil server E15.cz.

Opravy nádražní budovy: Chybí značení, stěžují si cestující

Břeclav /FOTOGALERIE/ – Ve vestibulu výpravní budovy břeclavského nádraží jsou zavřené obchody, toalety a například služba ukládání zavazadel. Zůstaly fungovat jen pokladny, ale ne na dlouho. „V nejbližší době dojde k uzavření vestibulu budovy a začnou demoliční práce,“ uvedl ve čtvrtek Marek Illiaš, mluvčí Správy železniční dopravní cesty, která je provozovatelem nádraží.

Žlutých autobusů bude jezdit do Jihlavy více

Jihlava – Dopravce RegioJet nejdříve ujišťoval, že se snižování počtu autobusů jezdících trasu Praha - Brno Jihlavy nedotkne, pak však počet autobusů zastavujících v krajském městě zredukoval. Od října ale jejich počet opět navýší.

Zelené autobusy FlixBus nově spojí Brno se Zlínem

Brno /ANKETA/ – Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.

Zelené autobusy FlixBus nově spojí Brno se Zlínem

Vila Tomáše Bati nebo více než dvanáct set zvířat v tamní zoo láká lidi k návštěvě Zlína. Z Brna se tam od 2. září cestující dostanou zase o něco snáz, a to více než čtyřiceti pravidelnými spoji týdně, které zavedl zelený přepravce FlixBus.

Boje RegioJetu o Vídeň. Na nádraží mu zabavili stánek, pomohla až EU

Český dopravce RegioJet musel na nádraží ve Vídni po více než půl roku prodávat lístky na své služby pouze z mobilního stánku. Majitel nádraží mu totiž nechtěl povolit klasickou pobočku, kde by jízdenky prodával. Stánek mu později navíc nádraží zakázalo kvůli požární bezpečnosti. Situaci Regiojetu pomohla vyřešit až Evropská komise.

Cesta do Prahy? Opravy D1 ženou lidi do vlaků

Brno /ANKETA/ – Do Prahy a zpátky cestuje Roman Figura z jihu Moravy několikrát do měsíce. Před cestováním autem po dálnici D1 dlouhodobě upřednostňuje vlak. „Je to pohodlnější způsob, než se kymácet po věčně zacpané dálnici. Na železnici kolony nehrozí,“ řekl muž, který pracuje jako vědec.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.

Železniční revoluce začala v našem kraji. Boje nyní propuknou po celé zemi

Ústecký kraj - Není to první soukromý železniční dopravce, který dostal dotované vlakové linky. Není to ani první taková zakázka pro RegioJet. Přesto zpráva, že žluté vlaky budou jezdit na všech elektrifikovaných regionálních tratích na Ústecku, znamená druhou železniční revoluci v České republice. Její úsvit však vyvolává řadu otázky a pochybností.