
Revoluce na železnici: „Viset“ zůstal Krušnohor, velká zpoždění se nekonala
Většinou jen minutové „sekery“, komfortnější cestování a přidané spoje. Tak to v pondělí 16. prosince vypadalo na kolejích v Ústeckém kraji.
Většinou jen minutové „sekery“, komfortnější cestování a přidané spoje. Tak to v pondělí 16. prosince vypadalo na kolejích v Ústeckém kraji.
Česká železnice včera zažívala malou revoluci. Do dopravy objednávané státem a kraji vstoupili zcela noví hráči, kteří se dostali k novým smlouvám většinou v takzvaných tržních konzultacích a podali lepší nabídku než České dráhy.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
Dnes začal na železnici platit nový jízdní řád. Největší změny nastaly v regionální dopravě, v některých krajích začali působit soukromí dopravci. Novinkou je i posílení provozu některých zavedených linek a v některých krajích změna systému jízdenek.
/ANKETA/ Čekání na peronu dolního nádraží v Brně je u konce. Cestující se v neděli po roce vlakem dostanou až do centra města.
Navýšeného počtu vlakových spojů mohou od neděle využívat cestující ve Vyškově.
Dopravce RegioJet zahájí od neděle 15. prosince provoz na železniční trati mezi Bohumínem a Brnem. Na této trase vystřídá České dráhy. Novinky a změny se dotknou také cestujících z Frýdku-Místku, kteří jezdí vlakem například do Brna nebo Přerova.
K 15. prosinci, tradičnímu datu změn jízdních řádů, se toho letos v autobusové dopravě mnoho nezmění. Hlavní změnou je zanesení linek MHD Frýdek-Místek do systému ODIS. Od 1. ledna se pak napříč městy i příměstskými dopravci bude zdražovat jízdné.
Tolik dopravců na železnici ještě cestující na Litoměřicku nezažili. Se změnou jízdních řádů od neděle 15. prosince vyjedou na pravidelné linky vedle tradičních Českých drah ještě dva soukromníci, konkrétně AŽD Praha a RegioJet.
Zapeklité úvahy o tom, jakou jízdenku pro cestování vlakem vlastně potřebují a jak si určit výhodnou kombinaci tarifů, čekají od poloviny prosince cestující v celé republice. Ty středočeské může potěšit, že v rámci kraje má být situace jednoduší než leckde jinde.
V neděli 15. prosince začne platit nový jízdní řád pro rok 2020 na železnici i v autobusové dopravě.
Od poloviny prosince vyjedou na Děčínsku noví železniční dopravci, kteří budou jezdit v závazku veřejné služby.
Brno - V polovině prosince skončí roční velká výluka brněnského hlavního nádraží. Cestující čekají i nové spoje nebo zkrácení doby cestování. Od ledna začne platit v krajských vlacích jen krajská jízdenka.
Provoz na hlavním železničním koridoru mezi Olomoucí a Prahou je omezený. Vlaky projíždějí pouze po jedné koleji. Příčinou je požár lokomotivy nákladního vlaku, ke kterému došlo dnes kolem deváté hodiny dopoledne.
Provoz na hlavním železničním koridoru mezi Olomoucí a Prahou je omezený. Vlaky projíždějí pouze po jedné koleji. Příčinou je požár lokomotivy nákladního vlaku, ke kterému došlo dnes kolem deváté hodiny dopoledne.
Účet za státní slevy v dopravě pro studenty a důchodce byl v září rekordně vysoký, stát dopravcům vyplatil více než 578 milionů korun. Proti loňskému září je to o 115 milionů korun více. ČTK to sdělila mluvčí ministerstva dopravy Lenka Rezková. Podle úřadu je navýšení ovlivněno začátkem školního roku.
U rychlíku na hlavním železničním koridoru nedaleko Zábřehu museli ve středu dopoledne zasahovat hasiči. V soupravě začalo hořet na toaletách.
Společnost RegioJet zahájila prodej jízdenek na nové rychlíky linky R8 mezi Brnem a Bohumínem, kde přebírá od 15. prosince provoz po Českých drahách. Z nově zveřejněného ceníku vyplývá, že v některých relacích bude o více než třetinu levnější než České dráhy!
Společnost RegioJet zahájila prodej jízdenek na nové rychlíky linky R8 mezi Brnem a Bohumínem, kde přebírá od 15. prosince provoz po Českých drahách. Z nově zveřejněného ceníku vyplývá, že v některých relacích bude o více než třetinu levnější než České dráhy!
Společnost RegioJet zahájila prodej jízdenek na nové rychlíky linky R8 mezi Brnem a Bohumínem, kde přebírá od 15. prosince provoz po Českých drahách. Z nově zveřejněného ceníku vyplývá, že v některých relacích bude o více než třetinu levnější než České dráhy!
Jižní Morava – Do známých slovenských lázní v Piešťanech se brzy Jihomoravané dostanou přímým vlakem z Brna nebo z Břeclavi. Nový spoj soukromého dopravce RegioJet začne jezdit od patnáctého prosince a lidi doveze až do Žiliny.
Největší železniční dopravci budou v sobotu v souvislosti s připravovanou demonstrací v Praze na Letné posilovat své spoje. České dráhy navýší kapacity přibližně o 1000 míst k sezení, vozy navíc bude přidávat i RegioJet. Zájem je především o dopolední linky z Moravy do hlavního města a rovněž opačným směrem večer. Vyplývá to z vyjádření dopravců. Zvláštní vlaky vypraveny nejspíš nebudou.
Největší železniční dopravci budou v sobotu v souvislosti s připravovanou demonstrací v Praze na Letné posilovat své spoje. České dráhy navýší kapacity přibližně o 1000 míst k sezení, vozy navíc bude přidávat i RegioJet. Zájem je především o dopolední linky z Moravy do hlavního města a rovněž opačným směrem večer. Vyplývá to z vyjádření dopravců. Zvláštní vlaky vypraveny nejspíš nebudou.
Největší železniční dopravci budou v sobotu v souvislosti s připravovanou demonstrací v Praze na Letné posilovat své spoje. České dráhy navýší kapacity přibližně o 1000 míst k sezení, vozy navíc bude přidávat i RegioJet. Zájem je především o dopolední linky z Moravy do hlavního města a rovněž opačným směrem večer. Vyplývá to z vyjádření dopravců. Zvláštní vlaky vypraveny nejspíš nebudou.
Provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou a Moravou narušila havárie v České Třebové. Ve čtvrtek ráno tam ve stanici došlo ke kolizi sběrače lokomotivy vlaku s trakčním vedením. Cestující z vlaku, který uvázl v místě poškození trakčního vedení, evakuovali hasiči.
Provoz na hlavní železniční trati mezi Prahou, Brnem a Olomoucí se ve čtvrtek na několik hodin zastavil. Pět minut po šesté hodině ranní došlo ve stanici Česká Třebová ke kolizi sběrače lokomotivy s trakčním vedením. Cestující z vlaku, který uvázl v místě poškození trakčního vedení, evakuovali hasiči.
Velká změna v železniční dopravě čeká na cestující v okrese Louny. Kdysi monopolní České dráhy nahradí téměř na všech tratích jiní dopravci. Změny začnou platit s novým jízdním řádem v polovině prosince. České dráhy už avizovaly, že na nádražích uzavřou své pokladny.
Jižní Morava – Železničáři a jejich rodiny od ledna nevyužijí v osobních a spěšných vlacích na jihu Moravy režijní jízdenky. Jihomoravský kraj je přestane uznávat.
Jižní Morava /VIZUALIZACE/ – Nově také bez místenky se lidé od prosince svezou vlakem firmy RegioJet. Jak už Deník Rovnost informoval, soukromý dopravce převezme provoz rychlíkové linky z Brna do Bohumína.
Již jen necelé dva měsíce se budou moci cestující mířící z Děčína na ústecký Střekov nebo ze Šluknovska rychlíkem do Nového Boru svézt vlaky Českých drah. A využít jen jednu jízdenku. S novým jízdním řádem přijdou poměrně velké změny.
Jižní Morava - Vlakoví dopravci posilují pro příští rok počet spojů přes jižní Moravu. České dráhy zařadí třeba přímý spoj z Brna do Berlína. Vstoupit na železnici v kraji chce i Leo Express.
Sehnat vlaky, přetřít je do krajských barev, pořídit si odbavovací systém, dát dohromady personál. Do velké změny na železnici zbývají už jen dva měsíce. Od prosince totiž vyjedou na koleje na Děčínsku dva noví dopravci.
Záslužnou medaili Libereckého kraje I. stupně za záchranu lidských životů převzal včera odpoledne od hejtmana Libereckého kraje Martina Půty jedenačtyřicetiletý Ivo Raisr z Oldřichova v Hájích. Hrdina z autobusu.
Jižní Morava – Pátrání po průvodčím a speciálním vagonu se zeleným pruhem čeká od ledna na cestující bez jízdenek na jihomoravské železnici. Konkrétně na linkách mezi Brnem a Březovou nad Svitavou nebo Tišnovem na Brněnsku a Břeclaví. Úpravy v odbavování jsou součástí změn, které připravuje Jihomoravský kraj. Deník Rovnost už o některých informoval.
RegioJet má jasno – na den posledního rozloučení s Karlem Gottem posílí kapacitu. České dráhy a Leo Express jen zatím doporučují objednávat jízdenky co nejdříve.
RegioJet má jasno – na den posledního rozloučení s Karlem Gottem posílí kapacitu. České dráhy a Leo Express jen zatím doporučují objednávat jízdenky co nejdříve.
Od 1. ledna bude v osobních a spěšných vlacích v Olomouckém kraji platit výhradně tarif Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, který umožňuje přestup mezi dopravními prostředky.
Od 1. ledna bude v osobních a spěšných vlacích v Olomouckém kraji platit výhradně tarif Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, který umožňuje přestup mezi dopravními prostředky.
V prosinci se mění jízdní řády Dopravy Ústeckého kraje.
Od 1. ledna bude v osobních a spěšných vlacích v Olomouckém kraji platit výhradně tarif Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, který umožňuje přestup mezi dopravními prostředky.
Od 1. ledna bude v osobních a spěšných vlacích v Olomouckém kraji platit výhradně tarif Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, který umožňuje přestup mezi dopravními prostředky.
Od 1. ledna bude v osobních a spěšných vlacích v Olomouckém kraji platit výhradně tarif Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje, který umožňuje přestup mezi dopravními prostředky.
Za hodinu se dostanou cestující vlakem z Brna do Prahy po výstavbě vysokorychlostní trati mezi oběma městy. Nyní jízda trvá asi dvě a půl hodiny. Představitelé Správy železniční dopravní cesty v minulých dnech představili aktuální stav projektu. Stavební povolení na první úseky má být v roce 2025.
Pravidelně cestuje autobusem po České republice i do zahraničí. Často při tom Norbert Švarc využívá nádraží u brněnského hotelu Grand. Od minulého týdne čeká na spoje pohodlněji, nádraží se totiž otevřelo po rozsáhlé opravě. „Změna je celkem radikální. Vnímám jí určitě pozitivně,“ zhodnotil Švarc.
S chladnou hlavou zareagoval cestující pravidelné autobusové linky z Liberce do Prahy na hororovou situaci. Poté, co zkolaboval řidič, sedl na jeho místo a desítky lidí dovezl v bezpečí na parkoviště.