/VIDEO/ Česko vydalo minulý čtvrtek 27. června ke stíhání do Německa řidiče kamionu Jaroslava Novotného, který počátkem roku v Německu nebezpečně předjížděl a ohrozil autobus. Upozornila na to Česká televize. Vrchní soud v Olomouci totiž potvrdil rozhodnutí Krajského soudu v Brně, který jej do Německa vydal. ČTK to dnes řekla zástupkyně mluvčí krajského soudu Miroslava Klusová.
Mostecký Aquadrom nebo koupaliště v Brné v Ústí nad Labem. Dvě lokality, o kterých v létě mluví nejen spokojení zákazníci, ale také internetoví diskutéři. Hlavně ti, kteří potřebují upustit páru při psaní nepravdivých dezinformací.
Jihlava – Řidič autobusu Jindřich Steinhauser loni na podzim při vážné nehodě autobusu s kamionem přišel o nohu. Jeho kolegové poté iniciovali sbírku, při které se vybralo 233 800 korun.
Dvě totality, které zažily české země v uplynulém století, se nesmazatelně vryly nejen do paměti lidí a do učebnic historie, ale rovněž změnily tvář našich měst. Byť jak v případě nacismu, tak komunismu šlo o režimy zločinné, stavby, které v době jejich vlády vznikly, jsou mnohdy architektonickými klenoty. Ať už jsou jakékoliv, velká část z nich stále vzbuzuje u lidí vášně.
První jízda čekala novou autobusovou linku litoměřické městské hromadné dopravy, jejíž provoz 1. července v dopoledních hodinách slavnostně zahájili představitelé města Litoměřice a vedení společnosti Autobusy Karlovy, která je novým provozovatelem MHD v Litoměřicích.
Dvacetiletý Miroslav Hampl v roce 1952 pronesl na důl Slavkov civilní šaty, převlečenému politickému vězni předal vypůjčenou legitimaci zaměstnance a provedl ho přes bránu. Za pár týdnů chtěl útěk zopakovat a na Západ uprchnout sám. Už se mu to ale nepovedlo, udal ho kamarád a putoval na tři roky do lágru Ležnice.
S jistou nadsázkou lze říci, že Martin Svrčina při požáru v garážích Dopravního podniku Ostrava (DPO) při záchraně techniky zdárně sekundoval čtyřem profesionálním a třem dobrovolným hasičským jednotkám. Deník teď získal jeho exkluzivní zpověď.
Litoměřice – Jestli potkáte v pondělí na Mírovém náměstí autobus, zůstaňte v klidu. Z vedra neblouzníte. Na centrální rynek totiž skutečně po mnoha desítkách let začne zajíždět městská hromadná doprava.
Rajhrad /FOTO, VIDEO/ – Řidiče autobusů, kteří vezou cestující na dovolenou, prověřovali v pátek od pěti hodin odpoledne policisté na odstavném parkovišti u dálnice D52 u Rajhradu na Brněnsku.
Více než polovinu vozového parku autobusů brněnského dopravního podniku tvoří vozidla jezdící na zemní plyn, což výrazně pomáhá snižovat i emise ve městě. Od roku 2016 bylo díky dotaci ve výši 411 milionů Kč z fondů EU pořízeno 60 CNG autobusů. Dotace pokryla 85 procent nákladů.
Ta čísla jsou ohromující. Společnost ČSAD MHD Kladno přepravila v loňském roce více než 20 milionů cestujících. Autobusy jen v systému kladenské městské hromadné dopravy jelo vloni 10,2 milionu cestujících. To vše zajišťuje se svoji autobusovou „flotilou“ 183 autobusů. Jsou mezi nimi i ty, které byly před nedávnem pořízeny díky dotaci z Evropské unie.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Střední Čechy /FOTOGALERIE/ - Zatímco jsou koloběžky, kola i auta na elektřinu relativně běžnou záležitostí, podle dostupných informací to vypadá, že cesta k elektrickým autobusům bude ještě dlouhá. Města totiž pro své potřeby neváhají pořizovat elektrická vozítka - ať už auta, tak i multikáry. V případě dopravních společností se ale o takovém trendu zatím ve velkém měřítku hovořit příliš nedá.
Doprava elektrobusy, pořízenými za pomoci evropských fondů, je pro obyvatele Třince dva roky každodenní realitou. Na snižování uhlíkové stopy se podílí dopravce Arriva Morava.
Doprava elektrobusy, pořízenými za pomoci evropských fondů, je pro obyvatele Třince dva roky každodenní realitou. Na snižování uhlíkové stopy se podílí dopravce Arriva Morava.
Tuzemská veřejná doprava zažívá jeden z největších nárůstů počtu cestujících ve své historii. Ukazují to statistiky, které zveřejnilo ministerstvo dopravy za první čtvrtletí. Mimořádně velký růst zažívá hlavně autobusová doprava, zejména v závazku veřejné služby. Nejrychleji za posledních deset let roste ale i železnice.
Vodňany – Taktické cvičení, které se konalo v úterý 18. června 2019 u Střední rybářské školy ve Vodňanech, prověřilo všechny složky IZS. Námětem cvičení byla dopravní nehoda autobusu a cyklisty.
Dopravní firma Autobusy Konečný z Vrbátek na Prostějovsku funguje v regionu dvacet šest let. Vozí pravidleně sportovce z Olomouce, Prostějova, Přerova. Přede dvěma týdny její autobus s malými prostějovskými fotbalisty naboural na dálnici u Litovle do kamionu.
České Budějovice – K pádu a zranění ženy v autobusu linky č. 3 došlo v pátek 24. května ve 13.47 h. Řidička busu jela od Žižkovy ulice po Senovážném náměstí a u Domu služeb musela kvůli náhlé dopravní situaci intenzivně brzdit, přičemž upadla cestující.
Víme první! Očitý svědek zachytil vykládku migrantů přímo z autobusu v centru Prahy! Arabští a afričtí migranti byli z autobusu vyloženi v tichosti mimo autobusovou stanici, na parkovišti v zastrčené ulici v Karlíně! Takto bombasticky začal článek nedávno zveřejněný na serveru Aeronet, jednom z největších šiřitelů takzvaných hoaxů. Deník se textu v rámci svého seriálu bojujícího proti fake news trochu věnoval.
Dopravní firma Autobusy Konečný z Vrbátek na Prostějovsku funguje v regionu dvacet šest let. Vozí pravidleně sportovce z Olomouce, Prostějova, Přerova. Přede dvěma týdny její autobus s malými prostějovskými fotbalisty naboural na dálnici u Litovle do kamionu.
Ústecký kraj - Celkem 14 tisíc čipových karet pro autobusovou dopravu v Ústeckém kraji, které vydala společnost BusLine (TD Bus), ztratí k 30. červnu platnost. Kvůli sporům mezi dopravcem a krajem si cestující musí vyřídit nové.
Ústecký kraj - Celkem 14 tisíc čipových karet pro autobusovou dopravu v Ústeckém kraji, které vydala společnost BusLine (TD Bus), ztratí k 30. červnu platnost. Kvůli sporům mezi dopravcem a krajem si cestující musí vyřídit nové.
Ústecký kraj - Celkem 14 tisíc čipových karet pro autobusovou dopravu v Ústeckém kraji, které vydala společnost BusLine (TD Bus), ztratí k 30. červnu platnost. Kvůli sporům mezi dopravcem a krajem si cestující musí vyřídit nové.
Ústecký kraj - Celkem 14 tisíc čipových karet pro autobusovou dopravu v Ústeckém kraji, které vydala společnost BusLine (TD Bus), ztratí k 30. červnu platnost. Kvůli sporům mezi dopravcem a krajem si cestující musí vyřídit nové.
Ústecký kraj - Celkem 14 tisíc čipových karet pro autobusovou dopravu v Ústeckém kraji, které vydala společnost BusLine (TD Bus), ztratí k 30. červnu platnost. Kvůli sporům mezi dopravcem a krajem si cestující musí vyřídit nové.