Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
Trolejbusy jsou ve středních Čechách nesmysl – a zadrátování obcí trolejemi by byla vrcholná ohyzdnost. S takovými ohlasy, a někdy vskutku hlasitě vyjadřovaným nesouhlasem, se setkávají plány na prodloužení trolejbusové trati chystané v Praze i do středních Čech: na Prahu-východ i do části mělnického okresu; vlastně až po Kostelec nad Labem.
/SERIÁL, FOTOGALERIE/ Ta křižovatka je desítky let považovaná ze jednu z nejnebezpečnějších ve městě, možná v okrese. Ulice do ní nevedou všechny kolmo, hlavní se točí doleva (nebo doprava, záleží, odkud jedete), řada řidičů jedoucí od fotbalového stadionu směrem do města, stále zapomíná, že odbočuje-li mírně vlevo, nedává blinkr, protože jede rovně a ne doleva. Vážných nehod tady v posledních letech moc nebylo, ovšem i tak je toto místo vedeno jako velmi rizikové.
/FOTOGALERIE/ Už v pondělí 6. září zahájí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) opravu páteřního tahu I/38 mezi Starým Kolínem a Malínem. Úsek dlouhý zhruba 4,1 kilometru bude ŘSD opravovat sice postupně, hned začátek oprav bude ale dost "výživný". Pracovat se bude totiž na dvou úsecích současně proti sobě. Potvrdil to mluvčí ŘSD Martin Buček.
/FOTOGALERIE/ Město a jeho organizace letos zahájily zhruba 45 stavebních akcí na hlavních tazích a s výraznějším dopadem na dopravu. Aktuálně zobrazuje webová aplikace opravujeme.to 83 realizací ovlivňujících plynulost dopravy.
Bez veřejné dopravy by mohly zůstat některé vesnice v důsledku krajského rozhodnutí o zrušení lokálek. Přichází tak zřejmě nová etapa boje o spojení: o to, aby tam zajížděly autobusy. Stále také neutichají debaty: je možné kvůli tomu, aby se ušetřily desetimiliony, stahovat vlaky z tratí, do jejichž modernizace stát vložil stamiliony?
Nový úsek dálnice D6 z Prahy na Karlovy Vary u Lubence se v úterý 31. srpna otevřel pro dopravu. Obyvatelé obce se tak po desítkách let čekání konečně dočkali obchvatu, který odvede tisíce automobilů od jejich obydlí.
Změny čekají od počátku září veřejnou dopravu ve středních Čechách – a nejde jen o obnovení školních spojů po prázdninách (třeba v oblasti Zdic na Berounsku i s posílením kapacity) či večerních spojů po koronavirových omezeních. Přibudou také nové možnosti dopravy, zvláště v okolí Prahy.
Resort Dolní Morava chystá novou atraktivitu pro turisty. Bude jí visutý most, který spojí dva hřebeny hor. Hotovo by mělo být už v příštím roce, místní se však obávají přílivu jednodenních turistů a kolapsu dopravy.
Před městskou nemocnicí v Ostravě vyroste nový parkovací dům. Stavebníci se však na zakázku nehrnuli, postaví jej tak až třetí firma ze soutěže. Do země se má kopnout už na podzim. Jak se vyřeší parkování během stavby?
Už 6. září začne oprava povrchu vozovky na hlavním tahu I/38 mezi Kolínem a Kutnou Horou. Jako první přijde na řadu úsek od křižovatky na Kaňk po odbočku na Hlízov, doprava zde bude řízena kyvadlově. Řidičům je už teď jasné, že se zde budou tvořit pořádně dlouhé kolony. Mnozí z nich tak raději budou volit jízdu po spojnicích mimo hlavní tah.
Tři velké investiční akce včetně orpav silnic komplikují dopravu v Hlinsku. Pro nákladní auta vede objížďka kvůli stometrovému zavřenému úseku uvnitř města až přes Ždírec. Kvůli uzavírce v nedaleké Krouně zase trpí Holetín, kde se dnes a denně opakuje stejná situace: Náklaďáky uvíznou pod železničním viaduktem.
Otazníky týkající se budoucnosti provozu osobních vlaků Českých drah na lokálních železničních tratích ve středních Čechách stále visí ve vzduchu, a to i poté, co se hejtmanka Petra Pecková (STAN) rozhodla ve čtvrtek komentovat středeční schůzku zástupců kraje a ministerstva dopravy. Naznačila, že obě strany dospěly k dohodě – avšak zatím nemůže říci, k jaké.
Na jaře začne vznikat stavba pro větší komfort řidičů i obyvatel místní části Příluky. Jedná se o další realizaci strategické dopravní stavby ve městě Zlín.
/FOTOGALERIE, SROVNÁNÍ SITUACE PŘED A PO ZPROVOZNĚNÍ OBCHVATU/ Zprovoznění obchvatu v Opatovicích nad Labem před osmi lety přivedlo do obce paradoxně ještě více aut. Nyní je situace neúnosná a obec žádá po krajích řešení. Navrhovanou variantu obnovení staré silnice ale rada neschválila.
/MAPA/ Objíždkou přes blanenské náměstí Svobody a náměstí Republiky pojedou řidiči namísto obvyklé trasy přes křižovatku Mlýnské ulice a Poříčí. Za necelý týden tam začnou silničáři stavět nový kruhový objezd. Má zlepšit spojení se Sportovním ostrovem Ludvíka Daňka
Poslední dopravní omezení čeká řidiče v následujících dnech na D1 mezi Devíti kříži a Ostrovačicemi na Brněnsku. „Od čtvrtka do soboty budeme převádět dopravu na oba dálniční pásy. Během změn musíme provoz zredukovat do jednoho jízdního pruhu," sdělila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Lucie Trubelíková.
Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) zahájilo v úterý symbolickým poklepáním na základní kámen výstavbu obchvatu Dolní Lhoty na silnici I/34 Stráž nad Nežárkou – Lásenice.
Kraj Vysočina rozhodl. Trať zůstane atrakcí pro turisty. Starostové obcí se bojí, že časem zanikne. Z autobusů radost nemají. Kraj už hledá pro trať dopravce.
Dopravní situace u obchodního areálu u sídliště Slezská ve Frýdku-Místku byla komplikovaná. Policie ČR navrhovala úpravu křižovatky ulic Hlavní a Dobrovského, protože toto místo vyhodnotila jako nehodové. Navíc světelné signalizační zařízení pocházelo z roku 1999 a bylo jej potřeba vyměnit. Město se proto rozhodlo modernizovat tuto křižovatku.
Ministerstvo dopravy podle všeho nemá potuchy o tom, že Polsko prodlouží úsek dálnice S8 až k česko-polské hranici. Informace překvapila také krajské politiky, kteří nyní údajně chtějí iniciovat debatu s ministerstvem. Už v horizontu deseti let by totiž Poláci mohli ve Vratislavi nastavit tempomat a po dálnici projet na česko-polskou hranici až ke Králíkům. Tam ale budou muset zbrzdit, podřadit a ve směru na Vídeň trpělivě projíždět klikatícími se silnicemi až k Moravské Třebové.
/FOTOGALERIE/ Stovky kamionů celé roky denně projížděly Zdicemi, Žebrákem a Cerhovicemi. To se ale nyní změnilo. Od začátku léta zde platí zákaz vjezdu tranzitních vozidel s váhou nad 12 tun, pokud zde není cíl jejích cesty.
/FOTOGALERIE/ To hlavní o Hlavní na Hlavní. Tímto logem vybízí město Český Těšín nejen odbornou veřejnost k diskuzi o plánované proměně Hlavní ulice. Na prvním setkání, kde se sešlo vedení města s odborníky i zástupci veřejnosti, proběhlo minulý týden.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
Usnadnit lidem cestování má plánovač tras, který pomáhali vyvíjet středočeští výzkumníci. Na rozdíl od jiných pomůcek tohoto typu dokáže nejenom poradit s cestováním, ale řeší i to, jak se dostat do cíle nejpohodlněji.
V Německu se od rána kvůli stávce strojvedoucích německé železniční společnosti Deutsche Bahn (DB) miliony lidí potýkají s výpadky v dálkové i regionální dopravě. Dráhy sestavily mimořádný jízdní řád, který má cestujícím zajistit alespoň občasné spojení na základních tratích, problémy ale potrvají do středy 02:00, kdy nejnovější protest za vyšší mzdy skončí.
Přepravní služba ALDIO, neboli alternativní doprava imobilních osob, pomáhá lidem s handicapem už téměř dvacet tři let. Ve speciálně upraveném vozidle totiž převáží zdravotně postižené a dočasně imobilní občany na místa, na která je pro ně samotné mnohdy problematické se dostat. Využívají ji zejména vozíčkáři.
Je to nesmysl prvního kalibru, nepodporujme na horách vznik smetiště. Tak zareagoval na plány projektu Krkonošské metro o vybudování tramvajové trati Svazek měst a obcí Krkonoše ústy předsedy Jana Sobotky, starosty Vrchlabí. Proti je také Liberecký kraj, který chce zachovat na lokální železniční trati mezi Rokytnicí nad Jizerou a Martinicemi v Krkonoších pouze vlakovou dopravu, za rok a půl tam navíc provede obnovu vozového parku. Podle platné legislativy nesmí vlaky a tramvaje jezdit po jedné trati zároveň.
/VIDEO/ Lokálky jsou luxus, který si kraj může dovolit zaplatit jen někde pro víkendové výletníky, ale rozhodně nikoli pro zajišťování pravidelné dopravy místním občanům žijícím v okolí kolejí. Bude tohle konstatování znamenat konečnou tečku?