Vimperk - Řevnivost i neochota nebo jen chladná povinnost. Tak často vypadá spolupráce městských strážníků a státních policistů, i když se o tom veřejně moc nemluví. O šumavském Vimperku ale platí naprostý opak. Strážníky tu řídí státní policista a spolupráce tu funguje tak dobře, že je dobré Vimperk dávat za příklad.
Na dálnicích v Rakousku se dnes kvůli rekreantům mířícím na dovolenou tvoří rozsáhlé zácpy. Například čekací doba před alpským tunelem Karavanky ve směru z Rakouska do Slovinska kolem poledne podle dopravní policie činila minimálně tři hodiny, píše agentura APA.
Cesta z Brna směrem do Prahy, ale například i na Slovensko, do Rakouska či Polska bude v neděli obzvlášť těžká. A oproti normálnímu stavu se může protáhnout i o několik hodin.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Středočeský kraj se chce vypořádat s velmi nebezpečným úsekem silnice II/272. Komunikace vede z Jiřic do Benátek nad Jizerou. Pomoci mají peníze určené k financování projektů programu Integrovaných územních investic.
Lipůvka – Měsíc. Tak dlouho fungují v centru Lipůvky u přechodu pro chodce semafory. Na rušné silnici I/43, po které projede denně přes 15 tisíc aut, mají zvýšit bezpečnost chodců. „O semafory jsme usilovali hodně dlouho. Jde nám o bezpečí chodců,“ řekl Deníku Rovnost starosta obce Ivo Pospíšil.
/FOTOGALERIE/ Policisté, dálniční oddělení Kocourovec, oddělení silničního dohledu, celní správa, pracovníci měřící expertní jednotky ministerstva dopravy a krajský koordinátor BESIP. Ti všichni se od 23. do 24. července zaměřili na hmotnost vozidel.
Projížděl mírně pravotočivou zatáčkou. Z nějakého důvodu přejel do protisměru, kde narazil do protijedoucího automobilu Škoda Octavia. Nezastavil; jel ale dál. A policisté o něm pátrají. Takový případ se stal před několika týdny u Olbramovic na Benešovsku. Případů, kdy se řidič ale neobtěžuje po nehodě zastavit, je ale více.
Projížděl mírně pravotočivou zatáčkou. Z nějakého důvodu přejel do protisměru, kde narazil do protijedoucího automobilu Škoda Octavia. Nezastavil; jel ale dál. A policisté o něm pátrají. Takový případ se stal před několika týdny u Olbramovic na Benešovsku. Případů, kdy se řidič ale neobtěžuje po nehodě zastavit, je ale více.
Projížděl mírně pravotočivou zatáčkou. Z nějakého důvodu přejel do protisměru, kde narazil do protijedoucího automobilu Škoda Octavia. Nezastavil; jel ale dál. A policisté o něm pátrají. Takový případ se stal před několika týdny u Olbramovic na Benešovsku. Případů, kdy se řidič ale neobtěžuje po nehodě zastavit, je ale více.
/FOTOGALERIE/ Až do konce léta se bude po pražských cyklostezkách prohánět policejní cyklotým. Jeho úkolem je informovat o bezpečnosti při jízdě na kole a předcházet tak dopravním nehodám i krádežím kol.
Lidské siluety na tramvajových kolejích v Praze varují chodce před neuváženým vstupem do trati. Dopravní podnik nechal obrysy těl nastříkat na frekventovaných místech, kde lidé často bez uvážení koleje přebíhají. Pokračuje tak v letos zahájené kampani Neskákej mi pod kola, která vznikla ve spolupráci s BESIP, Policií ČR a organizací Ropid zajišťující pražskou MHD.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Mýty za volantem. Alespoň jednou je slyšel snad každý řidič. Jsou to takové ty poučky, které kolují mezi lidmi a svým způsobem dávají i smysl, avšak ruku do ohně by za ně nikdo nedal. A dělal by dobře, většinou totiž neplatí. Naopak - spoléhat se na ně může být dost nebezpečné.
Lžín - Letošní 9. ročník soutěže Suchou nohou na ostrov v malé vesničce Lžín u Dírné se v sobotu 6. července nesl ve znamení čertů. Všem velel sám Pán pekel, kterého všichni čerti poslouchali.
Tři mrtví, pět zraněných. Čtvrteční srážka dvou osobních aut a dvou dodávek, ke které došlo na silnici mezi Charváty a Dubem nad Moravou, se stala nejtragičtější dopravní nehodou roku 2019 v Olomouckém kraji.
Tři mrtví, pět zraněných. Čtvrteční srážka dvou osobních aut a dvou dodávek, ke které došlo na silnici mezi Charváty a Dubem nad Moravou, se stala nejtragičtější dopravní nehodou roku 2019 v Olomouckém kraji.
Tři mrtví, pět zraněných. Čtvrteční srážka dvou osobních aut a dvou dodávek, ke které došlo na silnici mezi Charváty a Dubem nad Moravou, se stala nejtragičtější dopravní nehodou roku 2019 v Olomouckém kraji.
Lipůvka /FOTOGALERIE/ - Přes Lipůvku na Blanensku projede po silnici I/43 více než patnáct tisíc aut denně. Vytížený tah Brno – Svitavy rozděluje obec na dvě části. Na jedné straně silnice je školka, obecní úřad nebo pošta. Na druhé pak restaurace, ordinace lékaře či kostel. Přejít silnici je pro místní problém.
Prázdniny, dovolená, kolony… To je čím dal častější vzorec našeho letního cestování za odpočinkem, které je nutné přetrpět. Jak zvládnout třeba cestu do Chorvatska, abyste během ní nepřišli o nervy nebo dokonce o život, radí dopravní psycholog Michal Walter.
"Zvýšený počet dopravních policistů na silnicích o prázdninách a volných dnech určitě zaznamenala většina řidičů. Jejich důvodem je skutečnost, že v letních měsících stoupá nehodovost. Například loňského roku na českých silnicích při dopravních nehodách v červenci a srpnu vyhaslo na 115 životů," uvedla k informacím o kontrole na Náchodsku Eva Prachařová.
Senioři patří na silnicích mezi neohroženější skupinu účastníků provozu. V poslední době přibývá nehod seniorů. Ať těch za volantem, tak v pozici cyklistů a chodců.
Senioři patří mezi nejohroženější skupinu v souvislosti s majetkovou trestnou činností. Bohužel se často stávají terčem zlodějů, podvodníků a násilníků. Zranitelnější jsou také v silničním provozu. Policisté jim proto věnují v rámci preventivní činnosti velkou pozornost. V Domě s pečovatelskou službou v Kralupech nad Vltavou se proto uskutečnila beseda s tamními seniory.