My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
My lidé s příchodem prvních mrazíků hojně rozšiřujeme šatník. Nejinak je tomu u našich psích miláčků, u kterých už dávno neplatí, že je hřeje jen vlastní kožíšek. U následujících fotografií se můžete přesvědčit, že jim jejich zimní outfit leckdy můžeme i závidět.
Kult krásy se během tisíciletí a staletí lidské historie velmi proměňoval, a to, co považujeme za sexy, půvabné a okouzlující dnes, bylo ještě „včera“ naopak považováno za neduživost či ošklivost. Jaké byly symboly krásy a ideály, jimž se lidé snažili přiblížit?
Linec – V oficiálních kalendářích je 21. leden Mezinárodním dnem objímání, ale pro mladé alternativně také Mezinárodním dnem tepláků, či vznešeněji teplákových kalhot.
Jsou nejen krásné, ale hlavně uvědomělé. A milují módu. Řeč je o 32leté Zuzaně Sedlecké a 34leté Ivaně Holé z jedné vesnice v Pošumaví. Právě láska k módě a vztah ke světu je přivedl k tomu, aby vytvořily vlastní značku udržitelné mody ONE VILLAGE.
Malá vzrůstem, ale velká duchem a činy. Coco Chanel, od jejíhož úmrtí uplyne dnes padesát let, je zářnou ukázkou pohádkového přerodu obyčejné dívky v klíčovou osobnost světa módy.
Zemřel francouzský módní návrhář Pierre Cardin, vizionářský stylista a průkopník prêt-à-porter, konfekčního odívání, jež módu zpřístupnilo širší veřejnosti. Pierre Cardin byl držitelem několika řádů a ocenění a člen francouzské Akademie krásných umění. Zemřel ve věku 98 let v Americké nemocnici v Paříži. Agentuře AFP jeho úmrtí oznámili pozůstalí.
Internetový obchod s pohodlným či sportovním oblečením versus kamenná prodejna s formálními oděvy do práce. To jsou letošní vítězové a poražení na módním trhu. Právě prodejce módního zboží zasáhla koronavirová krize z maloobchodu nejcitelněji. Teď navíc kvůli dalším opatřením přicházejí o tržby z povánočních výprodejů.
Když přírodu pokryje sníh, můžete vyzkoušet zábavu našich předků. Sněžnice. Překonáte na nich závěje, pláně, pole a všechny kopce v okolí. Stačí je nazout a vyrazit.
V Automatických mlýnech v ulici Mezi Mosty v Pardubicích ve středu nakoupíte originální kabelky, boty, dětské oblečky, pánskou i dámskou módu, design okrasný i užitkový, doplňky do domácnosti a tisíce dalších drobných radostí.
V Automatických mlýnech v ulici Mezi Mosty v Pardubicích ve středu nakoupíte originální kabelky, boty, dětské oblečky, pánskou i dámskou módu, design okrasný i užitkový, doplňky do domácnosti a tisíce dalších drobných radostí.
MARC O’POLO přichází ve čtvrtek 3. prosince do Ostravy. Značka, která je velmi žádaná ve světě módy, má své kořeny ve Švédsku ve městě Stockholmu. Její vznik se datuje do roku 1967. Vyhledávaná je mezi milovníky pohodlí a ležérního městského stylu a její věhlas se velmi rychle rozšířil do celé Evropy i světa.
Inéz Bohdanová Bortoliová se módou zabývá celý život. Upozorňuje na to, že ženy musí v současnosti zvládat spoustu rolí, a tak se často z jejich šatníků vytrácí ženskost. Když jim navrhuje oblečení, snaží se vyzdvihnout a podtrhnout jejich identitu, kterou někdy samy zašlapávají.
Inéz Bohdanová Bortoliová se módou zabývá celý život. Upozorňuje na to, že ženy musí v současnosti zvládat spoustu rolí, a tak se často z jejich šatníků vytrácí ženskost. Když jim navrhuje oblečení, snaží se vyzdvihnout a podtrhnout jejich identitu, kterou někdy samy zašlapávají.
Po mateřské dovolené přemýšlela Lucie Novotná z Třebíče jak se uplatnit. Móda ji bavila a při dětech si doplnila vzdělání o kurzy stylistiky. Nakonec se rozhodla jít proti proudu. Otevřela si obchůdek s oblečením, který je zaměřený na větší velikosti. Kromě oblečení nabízí zákaznicím také nejrůznější české doplňky.
Na následky nemoci covid-19 zemřel dnes v nemocnici Neuilly-sur-Seine u Paříže ve věku 81 let japonský módní návrhář Kenzó Takada, zakladatel značky Kenzo. Informovala o tom agentura AFP s odvoláním na Takadova mluvčího.
Minulý prodloužený víkend předělil období léta a podzimu, ale hlavně přinesl do centra Opavy dvoudenní dobročinný Fashion-cafe-music bazar. Projekt, který je součástí osvětových aktivit o nadměrné spotřebě v textilním průmyslu a jeho protipólu - udržitelné módě, pořádal spolek Kapradí.
Ještě posledních pár dní mají návštěvníci šanci prohlédnout si výstavu na zámku ve Slavkově u Brna. Zájemci si zde prostřednictvím panenek připomenou zajímavosti z dějin módy.
Ojedinělá akce Fashion Storm propojila v sobotu 19. září moravskoslezské módní návrháře, špičkové modelky, bloggerky, influencerky i zajímavé hosty z fashion světa s fanoušky módy v BrickHouse v Dolní oblasti Vítkovic. Druhý ročník akce byl zaměřen na slow fashion a upcyklaci.
S nostalgií ve tváři vzpomíná módní návrhářka Veronika Štěrbová, jak před deseti lety zakládala svoji značku Sophistic by Veronika. S rozpočtem padesát tisíc korun, který měla na zařízení vinohradského ateliéru, a nulovou rezervou na účtu proseděla několik prvních měsíců v očekávání, že někdo vezme za kliku.
/FOTO/ V sobotu 22. srpna zažijí Teplice to nejlepší ze světa módy. Jedenáct přehlídek od zvučných návrhářských jmen nabídne 45 metrů dlouhé molo na lázeňské kolonádě u domu kultury. Známé modelky v rámci Czech Fashion Week předvedou, co mistři oděvního průmyslu připravili pro letošní rok.
Druhý ročník projektu FASHION STORM, zaměřený na kvalitní regionální módu a vzdělávání v oblasti slow fashion i udržitelnosti, se letos bude konat po celý den 19. září v BrickHouse v Dolní oblasti Vítkovic. Denní část akce nabídne prodejní prezentace regionálních designerů spolu s workshopy a Fashion Talks, večer pak vypukne módní show za účasti osobností ze světa módy
Malá, skladná a hodně se do ní vejde. Právě těmito vlastnosti si taška síťovka získala celé generace nejen žen a dívek, ale také mužů. Autorem tohoto vskutku geniálního vynálezu je Vavřín Krčil – král ručního síťkování.
Koronavirové problémy a s tím spojená opatření a ani očekávaná krize v módním odvětví nezastavily vytyčený směr fashion skupiny LIME. I přes těžké podmínky, které dopadly na veškeré podnikatelské plány, dokázala právě skupina LIME v tomto nelehkém čase připravit, zrealizovat a zafinancovat novou prodejnu španělské značky MANGO.
Uzavření obchodu ze dne na den, ztráta kontaktu se zákaznicemi a pozastavení objednávek postihlo majitelku libereckého designového krámku Pink Tina Martinu Růžičkovou. Opatření kvůli koronaviru dopadla i na ni. Řada jejích dodavatelů se přeorientovala na šití roušek a obchodní svět se zastavil. Růžičkovou to však nezlomilo.
/FOTOGALERIE/ Móda lidi spojuje je motto kamenného obchodu Odehnal z Doudleb nad Orlicí. Tým tohoto rodinného obchodu pravidelně již několik let pořádá populární jarní a podzimní benefiční módní show, kde prezentuje módní trendy pro nadcházející období.
/FOTO/ Bývalá redaktorka Libereckého deníku a celostátní redakce Deníku Hana Langrová se stala jednou z osmi finalistek Miss pin-up Česká republika. Finále proběhne 20. června v Rock Café.
/FOTO/ Bývalá redaktorka Libereckého deníku a celostátní redakce Deníku Hana Langrová se stala jednou z osmi finalistek Miss pin-up Česká republika. Finále proběhne 20. června v Rock Café.
/FOTO/ Bývalá redaktorka Libereckého deníku a celostátní redakce Deníku Hana Langrová se stala jednou z osmi finalistek Miss pin-up Česká republika. Finále proběhne 20. června v Rock Café.
/FOTOGALERIE/ Bývalá redaktorka Libereckého deníku a celostátní redakce Deníku Hana Langrová se stala jednou z osmi finalistek Miss pin-up Česká republika. Finále proběhne 20. června v Rock Café.
Zatímco supermarkety po otevření nákupních center nemají nouzi o zákazníky, butiky s módním zbožím zejí prázdnotou. Ani obvyklá lákadla v podobě slev a dárků nepomáhají.
Gucci a Saint Laurent jsou dvě nejznámější značky luxusní módy, které oznámily, že přestanou dodržovat tradiční kalendář módního světa. Ten byl až dosud diktován neúnavným rytmem čtyř termínů v roce, kdy se na týdny módy ve světových metropolích sjížděly davy milovníků a znalců, kteří se tísnili kolem předváděcího mola.
Městské muzeum v Žebráku společně se soukromým sběratelem Jiřím Soukupem a rokycanskou knihovnou Muzea Dr. Bohuslava Horáka připravilo výstavu nazvanou Proměny dámské módy v letech 1880 až 1910. Návštěvníci se tam seznámí nejen s dámskými oděvy z konce devatenáctého století, ale také s různými módními doplňky, časopisy nebo dobovými fotografiemi.